SREČANJE MISIJONARJEV V KANČEVCIH

Sedemnajst misijonarjev, deset članov skupine Sled in dva škofijska animatorja za misijone – ta skupina je letos sestavljala tradicionalno srečanje misijonarjev v domovini. Običajno je to srečanje zadnji konec tedna v juniju in takrat se zberejo misijonarji, ki so trenutno na oddihu v domovini.

Letos smo se na praznik apostolov Petra in Pavla srečali v idilični vasici, ki že ob prihodu vabi v čudovit samostan s cerkvijo, kjer se človek naužije duhovnih lepot in spoznaj, ki jih nudi čudovit duhovni prostor.

Ob gostoljubnih bratih kapucinih smo se najprej namestili po sobah, potem pa nas je že ob 18. uri čakal avtobus s prijaznim šoferjem, ki nas je odpeljal v župnijo Hotiza, kjer smo si peš od prve do zadnje postaje ogledali novi Hallasov križev pot in podoživljali zadnje trenutke božjega služabnika Danijela Hallasa, preden so ga ustrelili in vrgli v Muro.

Nato smo se odpeljali v župnijo Odranci, kjer nas je gostoljubno sprejel župnik Lojze Kozar ml. in nam razložil zgodovino župnije in svetišča, zunaj pa so nam prijazno postregli župljani s kupico rujnega.

Polni vtisov smo se vrnili nazaj in sledila je večerja v Domu. Po večerji je sledilo presenečenje, saj sem zaigral na diatonično harmoniko, pridružil pa se mi je kitarist. Zazvenele so prelepe pesmi in po prijetnem druženju smo se vsi veseli odpravili k počitku.

Naslednji dan smo Bogu v čast začeli dan s hvalnicami, nadaljevali z zajtrkom in tako dočakali prihod g. Mitja Štruklja iz ministrstva za zunanje zadeve, ki je najprej poslušal predstavitev vseh navzočih. Potem je orisal svoj pogled na projekte in pogoje, s katerimi je mogoče dobiti državno pomoč tudi za misijonske projekte. Nato je sledilo srečanje z mursko-soboškim škofom, g. škofom Petrom Štumpfom, ki je na duhovit način orisal zgodovino župnije Kančevci, murskosoboške škofije in sester klaris v Turnišču.

Za zaključek je sledila še sv. maša v cerkvi Sv. Benedikta, ki jo je ob somaševanju misijonarjev in škofijskih animatorjev daroval Stane Kerin, ravnatelj Misijonskega središča Slovenije. V veselem razpoloženju je sledila še skupinska slika pred cerkvijo, ter kosilo. Veseli in duhovno prerojeni smo zapuščali kraj Kančevci s sklepom, da se še vrnemo v ta duhovni raj.